پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۱۴:۵۱

ضرر 128 میلیون دلاری CMA CGM

باشگاه خبری فراساحل: شرکت CMA CGM که در سه ماهه دوم سال 2015 توانسته بود 156 میلیون دلار سود ثبت کند امسال از 128 میلیون دلار ضرر خود خبر داده است. شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه اعلام کرد که در سه ماهه دوم سال 2016 میلادی نزدیک به 128 میلیون دلار ضرر کرده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز ، این شرکت فرانسوی در مدت مشابه سال 2015 توانسته بود 156 میلیون دلار سود ثبت کند. درآمد این شرکت در سه ماهه دوم امسال به 3.5 میلیارد دلار رسید این در حالی است که این رقم  در مدت مشابه سال گذشته برابر با 4.1 میلیارد دلار بوده است. دلیل کاهش درآمدهای این شرکت رکود بازارهای کانتینری و کاهش نرخ حمل و نقل به ازای هر TEUاست.

رادلف سعد، رئیس CMA CGM، گفت: "شرایطی را در بازار تجربه می کنیم که دشوار است. نرخ بسیار پایین حمل دریایی کانتینری درآمد و حاشیه سود ما را تحت تاثیر قرار داده است. در چنین شرایطی که شفاف نیست CMA CGM این مزیت را دارد که نقدینگی اش بالاست". وی افزود: "ما در حال تلاش برای بهبود عملکرد خود هستیم و قصد داریم هزینه های خود را تا سطح یک میلیارد دلار دیگر طی 18 ماه آینده کاهش دهیم". بدون در نظر گرفتن سود و ضرر شرکت تازه ادغام شده NOL، میزان ضرر CMA CGM در سه ماهه دوم سال جاری 109 میلیون دلار است. اما حجم محموله های حمل شده توسط شرکت فرانسوی در این مدت 0.2 درصد رشد کرد و به 3.3 میلیون TEU رسید. حجم محموله های این شرکت در مسیر شمال-جنوب افزایش و در مسیر شرق-غرب کاهش داشت. میانگین درآمد هر TEU نیز در این مدت 18.8 درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش افت کرد.



  کد خبر : 2297
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :